Om Riviera Maison
Nederlandske Riviera Maison mener en visjon er en idé med styrke nok til å kunne bli en realitet. Idéen er å skape et interiørkonsept med internasjonal suksess. Et konsept med en sterk visuell profil, ’a way of life’, hvor livsnytelse står i sentrum. Ønske om å presentere et interiørkonsept som vekker gode følelser i et bredt nedslagsfelt. Eksklusivitet, atmosfære og god service er nøkkelverdiene som jobbes etter.
Eksklusivitet kan oppnås ved å egendesigne hele kolleksjonen, bestående av over 3.000 artikler. Tanker og idéer stammer fra personen bak Rivièra Maison, Henk Teunissen, som henter inspirasjon fra yrende verdensmetropoler så vel som avsidesliggende landsbyer med autentisk sjarm. Presentasjon av en kolleksjon som utstråler varme og eksklusivitet er selve grunnpilaren i Rivièra Maison.
En absolutt forutsetning er at produktene viser særegenhet og og utstråler en unik atmosfære. Samme særegenhet og atmosfære kan du oppleve i alle deres butikker. Av den grunn arbeider stylingteamet kontinuerlig med å sørge for at butikkene alltid vil inspirere deg som kunde. Hver uke blir nye produkter lagt til i vårt allerede brede produktsortiment. Fire ganger i året presenterer vi en helt ny kolleksjon, og i samme forbindelse går butikkene våre igjennom en fullstendig fornyelsesprosess. Hos Rivièra Maison står service og kundebehandling i sentrum.
Hvordan ser fremtiden ut? Rivièra Maison har planer om å ekspandere ytterligere, og har som mål å bli en av de mest anerkjente aktørene innen interiør, uansett hvor i verden du befinner deg.